Dagelijkse foto (klik = vergroting) |
|
Reclamespotjes op de radio zijn net als op televisie soms reuze irritant. Ik luister vaak naar Radio 1, en daar richten de spotjes zich grotendeels op ondernemers. Bij een aantal spotjes ren ik, waar ik maar kan naar de volumeknop, maar soms gaat dat helaas niet. De grootste ergernismomenten zijn als ik onder de douche sta 's ochtends, de ogen nog half dicht van de slaap. Om alvast wat actualiteiten op te pikken luister ik dan naar mijn radio. Dat is een doucheradio, dus eigenlijk kun je de knoppen ook met natte handen zonder probleem bedienen. Alleen is dit een goedkope doucheradio (cadeautje van een postorderbedrijf), zodat de gladde knoppen met natte handen te stroef gaan om te kunnen bedienen. En als ik eerst mijn handen afdroog dan is het spotje al voorbij. Er zit dus niets anders op om het dus maar uit te zitten. Of te staan eigenlijk, onder het op dat moment op zich verder heel weldadig aandoende water. Categorie: reclame - 369 woorden - Deze column kan deels op fictie berusten en de informatie is niet noodzakelijkerwijs volledig. Aan de inhoud kunnen geen rechten worden ontleend. De column is niet in alle gevallen heel geschikt voor jonge lezers. vorige column - volgende column - alle columns - mailinglijst |